امروز کلاس ...
همراه 16
من اگر ما نشوم، تنهایم... پاتوق دوره 16 دبیرستان احسان
نگارش در تاريخ چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, توسط قلم 16


 

دیشب کی خوابیدی ؟

12 آقا

غلط کردی ، تا 12 چی کار میکردی؟

سریال میدیدیم آقا 

سریال ؟ پیش دانشگاهی ؟ استغفر الله ... خجالت نمی کشی ؟ تو روز روشن اعتراف به گناه ؟

مگه چی کار کردم آقا ؟

میگی چی کار کردم ؟ خیلی رو داری ! حرام است آقا حرام !

چی حرام آقا ؟

سریال ، بازی ، تفریح ، عبادت ، شام ، ... همه حرامه  

 ببخشید دیگه تکرار نمی شه 

صبح نرمش کردی ؟

نه آقا 

خب همینه دیگه ؟ 12 که می خوابی ، صبح هم که نرمش نمی کنی ، امروز خمیازه می کشی ! دفتر هم که نیاوردی ! چاق هم که هستی ! 

 

 

 

بنویس دیگه وقت رو تلف نکن ... سوال داری ؟ بپرس 

آقا این جا 7 تا جمله داره ؟

چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

هیچی پشیمون شدم 

مثل این بچه دبستانی ها نباشید دیگه ! بنویس : نی حکایت می کند .... معنی نی رو که همه می دونید دیگه نمی گم مولانا یا هر عارف خداجو !  

آقا ببخشید نقش نی در بیت بالا چیه ؟

ما که امسال زبان فارسی 3 نداریم این سوال رو می پرسی ، من اگه بخوام همه اینها رو بگم دو سال طول می کشه  ! روشن شد ؟ بله ؟

 

 

 

کی میخونه ؟ خودم می خونم ! تامی گفت ... این نظریه تامیه ، نظریه ی کی ؟

تامی 

گلاب تو بخون !

من آقا 

آره دیگه گلابی 

سرعت واکنش یک نسبت است...

حواستون باشه سرعت یک نسبت خالی نیست  ، بعد تو امتحان میاد مینویسه سرعت یک نسبت است 

 


 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: